ספרי השלישי: "כואב, אבל פחות: מדריך מעשי להתמודדות עם כאב" - יצא לאור! פרטים במה חדש           •            ספרי השני: "מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה" - יצא לאור! פרטים במה חדש?           •            מאמר חדש בדף המאמרים: איך נסביר את שיטת אלכסנדר לסביבה?           •            בדף הבית סרטון על אודות שיטת אלכסנדר והאימון האישי, בדף הספרות ראיון בערוץ 2 על אודות ספרי הראשון           •            אני מציעה אימון אישי להתמודדות עם כאב - פרטים במה חדש?           •            בהוד השרון - שילוב של שיטת אלכסנדר עם האימון האישי (קואצ'ינג) - פרטים במה חדש?           •            בספרי "מפריצת דיסק לפריצת דרך : ממשבר להתחלות חדשות" טיפים לשינוי איכות חייכם - מכאב להחלמה, ממשבר להתחלה חדשה ולהיות מאושרים - פרטים במה חדש?           •            הרצאות - סיפורי האישי, הדגמות והתנסות בשיטת אלכסנדר ושילובה עם האימון האישי           •           
 


מאמרים




לעוסקים במקצועות דינמיים כמו ריקוד, דרמה וספורט


אתם רקדנים? שחקני במה? ספורטאים?
שיטת אלכסנדר עשויה לעזור לכם ! איך? פרוט בהמשך...

עזר לעוסקים במקצועות דינמיים

לשיטת אלכסנדר יש אפשרות לסייע לעוסקים במקצועות דינמיים לשיפור תפקודם: לנשימה רגועה יותר, לחופש ולקלות התנועה, לשיווי משקל, להתמודדות עם לחץ, כאבים או פגיעות.

ספורטאים רבים מכירים בתועלת שבלימוד הטכניקה ונעזרים בה, ויש הטוענים כי לימוד עקרונותיה הוא הכרחי לכל האתלטים בספורט התחרותי.

שימוש נכון וטבעי בגוף ושיפור ערנות התחושה

שיטת אלכסנדר מלמדת את השימוש הנכון והטבעי בגוף. לפיתוח הכושר היא מלמדת איך להימנע מבזבוז אנרגיה על ידי הפחתת מתח שרירים מיותר ומאמץ המושקעים בכל תנועה . בטכניקה של ריקוד, דרמה או ספורט לימוד טכניקת אלכסנדר יבטיח שאכן נעשה מה שאנו חושבים שאנו עושים, כלומר ערנות התחושה תשתפר.

אפשרות לשיפור היציבה

טכניקת אלכסנדר עניינה בפעולת הרפלקסים של היציבה שהם המכניזם שמאפשר לנו לשאת ולאזן את הגוף כנגד כוח המשיכה של כדור הארץ בפעילויותינו היומיומיות. נוסף למתחים ולהפרעות שרוב האנשים מטמיעים בגופם שלא במודע במשך השנים בדרך המורגלת השגויה של התנועה, בפעילויות הריקוד, הדרמה והספורט ההתמודדות היא גם עם האתגרים המעורבים בלימוד מיומנות חדשה או לחצים של תחרות או של הופעה נאותה על הבמה.

הגברת הערנות לתנועה

שיטת אלכסנדר מגבירה את הערנות לאופן ביצוע התנועה ומלמדת לשלוט בעזרת מודעות ומחשבה במכניזם של שיווי המשקל והקואורדינציה, ולחזור ולהפעיל את המנגנון הטבעי-הראשוני-האינסטינקטיבי המצוי בנו .

אפשר להצליח בלי מתח ומאמץ

תוך כדי לימוד הטכניקה מגלים הרקדנים והספורטאים העוסקים בה כי אפשר להצליח בכל פעילות יותר טוב בלי להפעיל מתח שרירים ומאמץ כה גדולים.

שיטת אלכסנדר יכולה ללמד

הטכניקה מקנה כמה עקרונות ונותנת בידינו כלים באמצעותם לומדים להתבונן בעצמנו כדי להשיג שיפור הדרגתי ביציבה ובקואורדינציה, ובמקביל לספק לעצמנו תנאים שמובילים לפיתוח ולשכלול מיומנויות ולהפחתת סכנת הפציעה, ובמקרה שבכל זאת נפצענו היא עוזרת לנו להחלים.

הטכניקה משתלבת במערכת הלימודים של בתי הספר השונים לדרמה ובמסגרות לפיתוח מיומנויות הספורט.

יתרונות הטכניקה לשחקנים

דרמה משלבת בתוכה ריקוד, תנועה ושירה. קורסים לרכישת מיומנויות אלו באמצעות טכניקת אלכסנדר מתקיימים בבית הספר לדרמה בלונדון וברחבי העולם. בשיעורי הריקוד והתנועה לימוד טכניקת אלכסנדר מסייע לשחרור מתח שרירים מיותר, לשחרור הנשימה, להשגת הגמישות, שיווי המשקל, הזרימה והריכוז, לשיפור ההופעה, הטכניקה, והבריאות הפסיכו-פיזית.

שחרור ושיפור הנשימה מסייעים לשחקן גם לשלוט ב"פחד הקהל" ולהופיע בנינוחות כשהוא מפיק את המיטב מכישרון המשחק שלו.

את שיטת אלכסנדר מלמדים בעולם ב:

  • The Royal Academyof Dramatic Art in London
  • The American Dance Festival
  • The Stratford Shakespearean Festival
  • ובקולג'ים ואוניברסיטאות רבות ברחבי העולם

ולמה שלא תיעזרו בטכניקה גם אתם?

התקשרו אליי או כתבו מייל לקביעת מועד לשיעור בהוד השרון
 ובואו!

טל: 054-6305672
דואל: [email protected]
גילעד סטודיו לשיטת אלכסנדר ולאימון אישי - אתי סהר
 הוד השרון



פורסם ב‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006

^ לראש הדף


 
     מאמרים:
חיפוש:
     התפתחות אישית
     שינוי הרגלים
     יציבה לקויה
     עמידה זקופה
     הליכה טבעית
     כאבי גב
     פריצת דיסק
     עקמת
     כאבי צוואר
     פגיעות ברך
     שיווי משקל
     ישיבה ארוכת שעות
     עבודה מול מחשב
     בעיות נשימה
     הריון ולידה
     ילדים ומתבגרים
     חגורת כתפיים
     צרכים ייחודיים
     גיל הזהב
     כאב כרוני
     לחץ וחרדת בחינות
     אוסטאופרוזיס
     אסתמה
     דלקת פרקים
     פרקינסון
     כושר גופני
     ריקוד, דרמה וספורט
     לספורטאים
     לטיפול בפגיעות ספורט
     מוזיקאים ונגנים
     למשתמשים בקול
     הפרעות בדיבור וגמגום
     כלי עזר למטפלים
     השלמה לשיטות אחרות
     טיפים בשיטת אלכסנדר
     איך נסביר את השיטה?