ספרי השלישי: "כואב, אבל פחות: מדריך מעשי להתמודדות עם כאב" - יצא לאור! פרטים במה חדש           •            ספרי השני: "מכאב לצמיחה: מדריך לשינוי והצלחה" - יצא לאור! פרטים במה חדש?           •            מאמר חדש בדף המאמרים: איך נסביר את שיטת אלכסנדר לסביבה?           •            בדף הבית סרטון על אודות שיטת אלכסנדר והאימון האישי, בדף הספרות ראיון בערוץ 2 על אודות ספרי הראשון           •            אני מציעה אימון אישי להתמודדות עם כאב - פרטים במה חדש?           •            בהוד השרון - שילוב של שיטת אלכסנדר עם האימון האישי (קואצ'ינג) - פרטים במה חדש?           •            בספרי "מפריצת דיסק לפריצת דרך : ממשבר להתחלות חדשות" טיפים לשינוי איכות חייכם - מכאב להחלמה, ממשבר להתחלה חדשה ולהיות מאושרים - פרטים במה חדש?           •            הרצאות - סיפורי האישי, הדגמות והתנסות בשיטת אלכסנדר ושילובה עם האימון האישי           •           
 


מאמרים




איך נסביר את שיטת אלכסנדר לסביבה?


לא פעם אני נשאלת על ידי אחד מתלמידיי: "איך אני יכול להסביר את שיטת אלכסנדר?", ואכן בתקופת לימודיי בקורס הכשרת המורים לטכניקת אלכסנדר היו מורים שחזרו ואמרו לי כי "אי אפשר להסביר את שיטת אלכסנדר". "אי אפשר להסביר?", שאלתי את עצמי. "הרי אם לא אדע להסביר אותה פירושו שאני בעצמי אינני מבינה, ואיך אוכל ללמד משהו שאינני מבינה?".

מאז, מאז השנה הראשונה ללימודים מתוך שלושת השנים הנדרשות כדי לקבל הסמכה כמורה למדתי להסביר את השיטה – לכל אדם מהמקום שבו הוא נמצא, לכל אדם מהכאב, מהמצוקה או מהתקיעות שלו.

שיטת אלכסנדר היא שיטה שפותחה החל משנת 1890 לכן חשוב מאד בעיניי להתאימה לעולמנו של היום שבו השתנו לגמרי המושגים בהתאם להם אנו חיים.

באופן כללי איך אפשר להסביר את שיטת אלכסנדר? ואני מנסה: שיטת אלכסנדר היא שיטה לשינוי הרגלים שתעזור לנו לחזור למה שהיינו כילדים: לקלות התנועה, לערנות, לחופש, לשקט, לסקרנות, להעזה ולהתנסות שכה מאפיינים את הילדים בתחילת דרכם. היא תעזור לנו לחזור לעצמנו האוטנטי הטבעי, המקורי שאיתו נולדנו שסביר להניח שאיננו מכירים כלל כי מאז היוולדנו הכניסו אותנו לסד של חברה, של נורמות וערכים, של "כך צריך", "לא נעים" ו"מה יגידו" על פיהם אנו מתנהלים לאורך חיינו, ואנו לא נעצרים ולו לרגע לשאול את עצמנו האם הם מתאימים לנו.

שיטת אלכסנדר נוגעת במקור – בנו האוטנטיים ועוזרת לנו לחזור לשם, להתקלף משכבות המתח והלחץ כדי לגלות אט אט את הליבה, את מי שאנחנו באמת – כישורים, חוזקות, ערכים, אמונות ופרדיגמות, ואז אנו מתחילים בתהליך של שינוי של מה שפוגע ומזיק לנו, של ההרגלים שגורמים לנו לכאב פיזי ונפשי ושל חיזוק ה"אני" האוטנטי שלנו לפי האמת האישית שלנו, ורק שלנו.

כשנכיר את עצמנו, כשנחזור למי שהיינו אמורים להיות - נלמד להעריך את עצמנו, הביטחון העצמי שלנו יגדל, נבין מהי הדרך שלנו ורק שלנו, למה נועדנו, ואז יתמתנו המתחים, פחות יכאב לנו, כאבים יחלפו ונהיה שמחים ונינוחים.

ובמשפט אחד:

שיטת אלכסנדר היא שיטה לשינוי הרגלים שתחזיר אותנו לחיוניות שהייתה לנו כילדים – נרגיש יותר קלים, יותר ערניים, יותר שמחים ויותר נינוחים, ובקיצור:  נרגיש יותר צעירים, יותר בריאים ופחות כואבים!

ומי אינו רוצה להרגיש יותר צעיר בעולם ששייך לצעירים?

אני מזמינה אתכם לבוא ללמוד את שיטת אלכסנדר ויש סיכוי גדול שתזכו בכך...


התקשרו אליי או כתבו מייל לקביעת מועד לשיעור בהוד השרון,
ובואו!

טל: 054-6305672

דואל: [email protected] 
גילעד סטודיו לשיטת אלכסנדר ולאימון אישי - אתי סהר
 הוד השרון



פורסם ב‏יום שלישי ‏25 ‏נובמבר ‏2014

^ לראש הדף


 
     מאמרים:
חיפוש:
     התפתחות אישית
     שינוי הרגלים
     יציבה לקויה
     עמידה זקופה
     הליכה טבעית
     כאבי גב
     פריצת דיסק
     עקמת
     כאבי צוואר
     פגיעות ברך
     שיווי משקל
     ישיבה ארוכת שעות
     עבודה מול מחשב
     בעיות נשימה
     הריון ולידה
     ילדים ומתבגרים
     חגורת כתפיים
     צרכים ייחודיים
     גיל הזהב
     כאב כרוני
     לחץ וחרדת בחינות
     אוסטאופרוזיס
     אסתמה
     דלקת פרקים
     פרקינסון
     כושר גופני
     ריקוד, דרמה וספורט
     לספורטאים
     לטיפול בפגיעות ספורט
     מוזיקאים ונגנים
     למשתמשים בקול
     הפרעות בדיבור וגמגום
     כלי עזר למטפלים
     השלמה לשיטות אחרות
     טיפים בשיטת אלכסנדר
     איך נסביר את השיטה?